Honda BF 40 DK2 LRTU Silnik zaburtowy
Ten produkt możesz kupić na raty 0% (RRSO 0%)!
KUP JUŻ ZA 1730.1875 zł / miesiąc przy 20 ratach 0% .
DARMOWA DOSTAWA KURIEREM
Tylko u nas - Wielki pakiet korzyści!
RABAT 5% + Serwis Zerowy + Olej + Kurier
Wielki pakiet korzyści
RABAT 5% + Serwis Zerowy + Olej Honda + przesyłka gratis
Aż do 5 lat Gwarancji
Gwaracja udziela przez producenta - sprawdź szczegóły przedłużej gwaracji.
10 / 20 RAT 0% (RRSO 0%)
Prawdziwe raty 0%, bez prowizji, bez wpłaty wstępnej, bez odsetek.
Bezpieczne płatności
U kuriera przy odbiorze, szybkie płatności PayU, przelew, raty.
Opis produktu - Honda BF 40 DK2 LRTU Silnik zaburtowy
- BLAST (Boosted Low Speed Torque) — zapewnia natychmiastowy wzrost mocy i momentu obrotowego dokładnie wtedy, gdy jest to najbardziej potrzebne — podczas wychodzenia łodzi w ślizg. Dzięki temu przyspieszenie jest dynamiczne, a manewrowanie szybkie i płynne.
- ECO-mo — system inteligentnej oszczędności paliwa, który automatycznie przełącza silnik na pracę na ubogiej mieszance paliwowo-powietrznej przy mniejszym obciążeniu, na przykład podczas utrzymania stałej prędkości w ślizgu. Efekt? Znaczne zmniejszenie zużycia paliwa bez utraty komfortu i mocy.
Dane techniczne:
- Silnik 3-cylindrowy Pojemność 808 cm3
- Typ silnika 4 suwowy, OHC
- Moc silnika 40 KM / 5.500 obr. / min.
- Układ zasilania Wtrysk paliwa PGM-FI
- Zapłon cyfrowy PGM-IG
- Rozruch Elektryczny
- Sterowanie manetką (R)
- Wersje z power trim & tilt Tak (T)
- Wersje z siłownikiem gazowym Tak (G)
- Tłumik szmerów ssania Tak
- Niski poziom wibracji silnika Tak
- Układ monitorujący slow-stop Tak
- Alarm dźwiękowy Tylko wersje z manetką
- Ogranicznik obrotów maksymalnych Tak
- Ładowanie akumulatora 12V/17A
- Antyrozbryzgowa płyta kolumny silnika Tak
- Powłoka antykorozyjna Tak
- Rozbudowane zabezpieczenie anodowe Tak
- Wysokość pawęży (mm) S-416, L 521
- Ciężar (kg) w zależności od wersji (S/L) S- od 98.5, L- od 100
- Ciśnienie akustyczne przy uchu sternika wg. norm (2006/42/EC, ICOMIA 39-94)