Honda BF 60 AK1 LRTU Silnik zaburtowy
Ten produkt możesz kupić na raty 0% (RRSO 0%)!
KUP JUŻ ZA 2090 zł / miesiąc przy 20 ratach 0% .
DARMOWA DOSTAWA KURIEREM
Dost. 2-3 dni rob.
Tylko u nas - Wielki pakiet korzyści!
RABAT 5% + Serwis Zerowy + Olej + Kurier
Wielki pakiet korzyści
RABAT 5% + Serwis Zerowy + Olej Honda + przesyłka gratis
Aż do 5 lat Gwarancji
Gwaracja udziela przez producenta - sprawdź szczegóły przedłużej gwaracji.
10 / 20 RAT 0% (RRSO 0%)
Prawdziwe raty 0%, bez prowizji, bez wpłaty wstępnej, bez odsetek.
Bezpieczne płatności
U kuriera przy odbiorze, szybkie płatności PayU, przelew, raty.
Opis produktu - Honda BF 60 AK1 LRTU Silnik zaburtowy
W konstrukcji tego silnika zastosowano innowacyjne i opatentowane przez Hondę rozwiązania techniczne stosowane również w innych, swoich modelach takich jak: BLAST oraz ECO-mo. Układ BLAST zapewnia chwilowy przyrost mocy i momentu obrotowego w trakcie największego obciążenia silnika przy wychodzeniu łodzi w ślizg lub przy dynamicznym przyspieszaniu. Drugi, unikalny układ ECO-mo, wkracza do akcji w momencie mniejszego zapotrzebowania na moc np. gdy łódź jest już w ślizgu lub płynie ze stałą prędkością. Nieobciążony silnik pracuje wtedy na bardzo ubogiej mieszance paliwowo-powietrznej, która wpływa na znaczne zmniejszenie zużycia paliwa. Całość współpracuje z najnowszej generacji układem zapłonu oraz sekwencyjnym wtryskiem paliwa. Jak duże są to oszczędności z całą pewnością zauważysz po całym dniu zabawy na wodzie.
Dane techniczne:
- Silnik 3-cylindrowy Pojemność 998 cm3
- Typ silnika 4 suwowy, OHC
- Moc silnika 60 KM / 5.500 obr. / min.
- Układ zasilania Wtrysk paliwa PGM-FI
- Zapłon cyfrowy PGM-IG
- Rozruch Elektryczny
- Sterowanie Rumplem (H) lub manetką (R)
- Wersje z power trim & tilt Tak (T)
- Wersje z siłownikiem gazowym Tak (G)
- Tłumik szmerów ssania Tak
- Niski poziom wibracji silnika Tak
- Układ monitorujący slow-stop Tak
- Alarm dźwiękowy Tylko wersje z manetką
- Ogranicznik obrotów maksymalnych Tak
- Ładowanie akumulatora 12V/17A
- Antyrozbryzgowa płyta kolumny silnika Tak
- Powłoka antykorozyjna Tak
- Rozbudowane zabezpieczenie anodowe Tak
- Wysokość pawęży (mm) L-521, X- 648
- Ciężar (kg) w zależności od wersji (L/X) L- od 110, X- od 116
- Ciśnienie akustyczne przy uchu sternika
- wg. norm (98/37/EC, ICOMIA 39-94)
- Z rumplem - 86 dB(A)
- Z manetką - 78 dB(A)
- Inne wersje Do ciężkich jednostek BFP 60